S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


untitled ON Monday, January 9, 2012 AT 12:28 AM



Haih sayu jer rasa nak pergi asrama ,tapi kena pergi jugak .tanggungjawab as a student .aku kena belajar elok ,elok semua mengahrap aku so ta boleh sia-siakan harapan semua orang ,buka family jer but kawan ayah semua bersusah payah untuk aku masuk skolah tuh .glad to know them ,thanks you very much everyone(:
And hari nih lagi berapa jam akan bergelar lah aku budak kolej vokesional ,glad to be one of them lah (: but I so happy because this make my parents happy .with this  gonna prove that I can go futher .i wanna make my beloved brother know who i`am .i wanna be smart than him . can I ?all can e done if if I want right ?so wish me luck yups.
Now is 12 a.m at 8 a.m new life starts .tapi boleh jadi budakbudak algi en ?hahahha ,barang aku semua pink mak yang pilih smua pink ,ayah pun sama belikan pillow pink <3 ,I love my Barbie colgate (: tu jer ,daddada .muah.
Aku bawak ikan pergi asrama kau ade?

Photobucket



Older Post | Newer Post