S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


30.12.201 ON Saturday, December 31, 2011 AT 1:40 PM

Tengok tajuk wani ,tarikh semalam en ?kuang kuang kuang ,nak bercerita pasal semlam lah (: apa jadi semalam ?haih tadak apa jadi haih ,so apasal tajuk pasal semalam ?okie nak bercerita pasal semalam keluar dengan sayang saya lah (: kenapa kena cerita ?sebab asal blog nih ditubuhkan adalah untuk bercerita (: nak abadikan semua memori dengan dia kad sini (:
Okie bukak cerita pasal semlam ,semalam hari jumaat kan ?so wani keluar awal pagi ,for what ?sait lah nak cerita , wani keluar awal pagi amik bus piee BJ ,sampai kad Bj jumpak mak cik wani pulak dah ,dapt duit skit (: nasib syahmi tak mai lagi ,then syahmi mcj suruh siapkan duit apa semua ,so wani siapkan ,dia turun pada bus terus tukar bus naik bas depan bus dia.
Kami naik bus 302 ,straight piee skolah tercinta wani SMKBG ,syahmi ta masuk dalam skolah dia tunggu kad luar while wani ,piee amik borang ,baq anx cekgu and kerani tu layan wani baik je even wani sampai time tuh dah nak masuk lunch hour (: cayalah cekgu SMKBG .
Lepas amik boring p jumpa syahmi lah kan ?tunggu bus ,sambil tunggu tu macam macam lah dia duk merepek ,dia punyalah usik wani ,apalagi mmg wani suka usik orang ,so amik kau aku ta bagi chance ,lalalala:) hen bus rapid yang tercinta pun mai ,bukan limo okie .kami piee lah BJ balik.
Sampai akd BJ terus p maxis center ,yalah pasal sim card aku yang ngokngek ,but ta buad pun piee sana tgok ramai terus keluar balik piee BJ,piee popular dulu ,p beli barang sket ,then trus piee beli tali kasut pulak ,aku beli untuk diri sendri dia beli untuk adik dia syazani amis nor.beli cermin satu hahaha.
Lepas beli semua apa ,terus kami p beli chezzy wedges ,aku beli snack plate (:habis tu kami stop by kad satu tempat makan apa semua dulu baru balik ,kami amik bus pergi USM ,p laminate aku punya result ,then p cuci gambar untuk buad rapid card tahun depan ,insyallah lah (: ,then dia terus piee masjid aku pulak balik rumah sorangsorang (:
Tapi happy sangat even jap je jumpak :)
Photobucket



Older Post | Newer Post