S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


model ,hensem ON Thursday, December 22, 2011 AT 1:49 AM

Weyh nanak storymory nih ,n baca ka ?tanak tak pa ,okie tadikan ODW baik teluk kumbar singgah kejap dekat kedai beli barang ,kedai apa ?longwan meyh ,beli barang skit ,then my mom and adik busy pilih apa tah ,aku pun p trus dekat mak aku ,then auntie cina tu cakap tgok sini ,ceh aku pun trngok lah egad nak bagi apa kebinatang free ,dia kata muka aku lawa ,kulit putih ,wahhh dia kata lagi boleh jadik model nanti ,seyez cakap teharu (: auwww ,kembang habis doh ,then dia kata ayah aku hensem ,ceh mmg ta patut cina tu punya spek rosak kejap kod ,muhahah (:
Bila  aku jalan kan tadi aku perasan macam ada orang tgok aku ,smpai sorang mak cik tu kantoi tgok aku so aku snyum ,but nak marah aku egad sapa tah kata kalau orang tgok kita tu maknanya suka ,so senyumlah ,so aku senyum deh (:so esok nak amik result*nervous*my aunt dah kata tak pass ikud abang pie butik pengantin ,smua duk suruh kawin apa semua.hahah kaau dapat betul okie lah :D gaak sait aku nak kawin dgn prince charming aku tuh (:
Kalau orang tgok kita jangan marah or maki but senyum seikhlas hati ,kena rasa bertuah sebab depa tgok kita kan ?
Photobucket



Older Post | Newer Post