S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


sakit (: ON Tuesday, December 20, 2011 AT 6:23 PM

Okie sakit ,sapa sakit ?ouww rsau ka ?haih tadak aih sakit skit saja ,pening kepla a.k.a sakit kepala ,ahha,okie semalam petang cam tu memag duk rasa sakit dah smpai malam kod kalau tak silap ,bila malam dia menggila punya sakit smpai nak gila(ayat bedengung) wani memang cengginih ,kadangkadang sakit kepla menggila macam nak meletup ,so malam tu my dear honey mesej sebab dia egad saya dah tido then sebab kesian dia antar mesej goodnight wani reply apa lah semua then dia col ,cam gampang wani baru mesej cakap jangan buad supersaver.bila dia call sure lah dia tau yang buah hati dia sakit kan ?dengar suara pun dia dah tau ,so blabla,menagis apa semua at last mintak izin mandi,sebab  memang dia ta kasi aku mandi malam ,so dia terpaksa bagi sebab kesian tgok aku nagis kod.lepas mandi mesej dia yalah sat dia risau pulak egad aku ta keluar dari bilik air ,msej dia call cakapcakap sat ,then mmg gilos punya ta tahan surrender p tido ,last terlelap jugak ,then at 4 am ,dia call cakap dia ta boleh tido ,sorry ganggu ,alah kesian dia ,jaga wani ke ?alolo kesian gila kan ?ltime tu kepala dah okei skitskit .tido kejap mak gerak bangun solat subuh ,then msj dia suruh dia solat dia col cakap ODW ,plik kan ?lpas tu stop call dia solat and yassin jap .Lpas baca yasin dia call dia cakap badan dia panaspanas ,lepas aku desak baru cakap ,kesian jaga aku smpai dia pulaks sakit .So aku cakap p lah tido ,aku takan gerak dia awal ,so dia pun tido smpai pukul duabelas kesian dia penat la tu kan ?stay up smpai pagi ,pukul duabelas baru mesej dia suruh bangun .the point nak cakap thanks jaga orang masa sakit ,orang skait dia yang risau kan ?thanks tau ?
Photobucket



Older Post | Newer Post