S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


Status Before Dapat Result PMR ON Saturday, December 24, 2011 AT 8:25 PM
Hey,hey,hey semua duk KECOH pasai apa tuh result apa Pmr kan?result PMR diumumkan keluar pada hari nih kan ?so semlam penuh NEWSFEED kad facebook fasal pmr punya result kan ?sapa yang dah jadi datok pun sibuk pergi buad status PMR sebab saja sukasuka kan ?ramai post status ceh nervous bebagai kan ?ohhhh maakkk gandum ,macammacam lah status kan ?
Dalam semua tu akus alah sorang yang post status bagai tuh ,hahaha ,so aku pun termasuk golongan menyemakkan home kan ?so jumlah tgok apa status aku cerita aku berjela kali ni mau bawak popcorn duk baca naa.
Semua busy status pasal result esok ,aku takod jugak but apa lah nak risau sendri buad sendri tanggung sapa suruh time PMR baru nak study ?so terima padah la kan ?aku terima padah ,and I had say sorry to my parents early because I know I could not get straight and best result ,but my mom say never mind ,you had try to do the best,you had no tution and no extra class ,but u had study ,and I will not scold you.not all dream will come true ,appreciate what god gave sayang .

<3thanksmomiluvusomuch
fine kena tido sat g adalah pak cik tua membebel sapa lagi kalau bukan syahmi tuh (: da la esok nak p amik result (:
couple hour nak amik result (:
Curicuri online sat ,hahah tgah siap aku kena keluar awal ,yolah rumah kad teluk kumbar skola kad bukit gambir ,dua bus tuh aku kena naik ,nervous lah ,lagi nervous nak kena teman syahmi amik result ,dah dia suruh ikud smpai dalam skolah dia ,segan weyh aku .
Okie aku ngaku semlam aku antara budak yang nak dapat result yang tak boleh tido ,aku rasa macam ta tido ja sampai ke pagi aku betolak keluar rumah awal ,sebabnya skola aku thousand lemonade miles away from home.hahha ,ni baru pmr ,belum spm ,aduh aku dah mulut kumat kamit baca macam macam ayat yang aku tau.okie sampai sini nanti I sambung penat sait :) bdan sakitsakit doh,internet siput comeiii.nanti version panjang jela,jela.

Photobucket



Older Post | Newer Post