S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


Pesta ON Monday, January 2, 2012 AT 4:04 PM

Haih awad tetiba budak ni rajin nak cerita pasal pesta pulak nih ?slalu duk pie ta cerita puns (:okie ni kali keempat kod aku piee pesta (: ,so kenapa nak kena cerita ?sebabnya kali ni lain pada lain ,and I reallyreally happy (:okie pesta semua tau kan ?tatau kad mana ?kad pulau pinang ,negeri cek tuh (:sebut pesta yang mak cik bayang tikar ,yang remaja bayang shopping ,yang kanakkanak bayang funfair (:
Okie semlama pesta last ,so wani piee dengan mak cik wani ,kami parking jauh weyh ,sebab terlambat mai pesta bukak awal hari tuh ,so terpaksa park jauh.kami terus jalan masuk pesta apa semua (: masuk tuh terus piee kedai yang my auntie nak piee ,kedai tuh untuk buad rawatan kaki apatah ,wani pulak amik peluang merayap(:
Ha merayap piee mana ?jumpak syahmi dia mai dengan family :) ,so jumpa dia dekat stage and kami pergi ronda (: kami terus pergi funfair ,and aku main cedok itik ,auwwwwwwwwwwwwww ,suka ,main tuh dapat angry birds but aku mintak tukar dapat teddy kecik wana pink (:lepas tuh kami main dat kod ,if ta silap benda tuh kena baling bagi belon pecah (: tapi syahmi lah sir dia baling ta kena satu ,so ta dapat apa(:
Kami main baling bola apa jugak ta dapat jugak ,y ?syahmi lah nih ,baling tak mengena ,haihhh ,hehehhe ,bosan main tu kami main bumper car pulak ,but syahmi bawak so aku ta syok mana pun lah kan ?heheh aku Cuma duduk sebelah dia je tgok dia main kan ?lepas habis tuh dia piee taman mini aku piee ronda(: then kami jumpak balik kad taman mini tuh ,lpas tuh dia ikut family dia ,lepas tuh dia mai balik (:
Pening kepla en dgn dia ?lepas dia mai tuh kami lepak jap akd taman mini ,then kami pergi cari tempat baud keychain (: dia piee buad then wani jalan dengan my aunt a.k.a mama ,nampak dia duk tunggu keychain ,aku piee lah kad dia cuit-cuit dia ta usyar ,pukul kuadkuad baru usyar .aku mintak dia teman beli makanan but dia kena tunggu keychain ,then aku terus piee kad mama.
Even sekejap je jumpak dia ,tetap happy (: you are my everything (:

Photobucket



Older Post | Newer Post