S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


happy day ON Friday, January 6, 2012 AT 11:11 PM

Nak story for you all nih ,story apa ?nvm you all tyah baca nih entry wani dengan boyfiee lagi ,haaha tgok tajuk happy day .korang ade happy day tak ?woot woot mesti semua pernah ada en ?alah takan seumur hidup ta penah ada ?you all kena dera ke ?mesti ada moment yang pergggh best gitu en ?whoooo ,wani ade tak ?yeahhhh I do ,I do ,I do do do.hahahhaha ta boleh nyanyi tulis puns boleh lah kan ?okie nak ceta nih pasai happy day .Muhaammad Syahmi read romanticly .
The happy day start with wani berjalan ke bus stop dan tukar bus di BJ dan pergi SMKBG dah jumpa cekgu amik sijil berhenti skola ,buku koko ,surat biasiswa dan balik ,dan jumpak syahmi di BJ dan ,dan ,dan ,gila punya karangan banyak dan ,kalau buad cham ni dalam exam ,pergggh bukan E aku dapat tapi F you know F ?pergggh this year and year akan datang semakin penting dalam hidu aku ,i`m had grown up .
Okie melalut banyak kan ?apa punya gila ,niat kami ,means wani and syahmi pergi BJ nanak beli baju kurung and baju melayu warna putih but apakan daya ,tak dak yang tersemat di hati ,haih ,syahmi duk merapu kad kamdar cakap pakai putih dua nak piee KAHWIN lah apa lah. Galak nak kawin belajaqnya tamau kan ?pusing almost satu BJ satu butik ke butik kami cari tau dak ?tapi tak dak ,haih APTB.
So dah tadak niat nak beli slipper semlam tercapai ,aku beli warna ijau kot ?if ta silap la ,haih pelik ?ha la si pak cik tu ngamuk sat g penat aku nak pujuk ngamuk macam budak-budak ,naik keng aku dengan dia. Hahahha ,jgn marah tau syahmi .lepas tuh time kad luar drama berlaku then kami masuk balik pergi makan tau dak lapar gila time tuh ,muahahhaha ,dia belanja aku ,auw <3 .
Lepas makan aku pergi beli rantai ,lawa weyh ,beli sendri tau dak ?tadak guna duit laki aku skit  pun dak ?aku nak pakai rantai tu bukan suka-suka tapi ada benda nak buad ,heh bukan benda syirik tau ?tadak mantera pun ,nak tau ?tunggu lagi 3 tahun aku bitau kad hampa rahsia aku ,muhahahah kalau egad lah.then kan ,kami naik bus ,time kad bus stop best aku usik syahmi bagai ,tapi dia turun akd usm aku suruh dia piee solat jumaat .nasib ta kena kidnap.
Photobucket



Older Post | Newer Post