S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


balik berdua ON Saturday, January 14, 2012 AT 10:57 PM

Da cerita pasal asrama ni nak cerita pasal time balik asrama pulak haih :Dknpa nanak cerita?sebab syahmi termasuk sekali dalam story nih ,miss u syahmi (: love you moremoremore.you know what ?okie syahmi dengan wani kan duduk asrama ?so kami balik mesti berdua ,ta takod smua dah sebab smua family tau kami dah kapel ,tapi still takod dengan abang ,y ?de tu harimau ,sapa ta takod kan ?

Balik pada story balik tuh naik bus ,dgn kwan wani skali olan,najiha ta lupa jugak kamil and saiful kawan syahmi .balik berenam ,masa tunggu bus wani nak pergi beli air tau ?then dia ikud aku ,ceh buad malu wani jha !chaik kau kerek lah sayang.dia ikut ,wani amik air 100 plus biaq dia bayar and dia amik chewing gum ,at first mintak semua chewing gum and dia bagi air pun ta kasi dia ,betapa syang dia kad wani ,masa tu like wanna cry.then kasi balik kad dia dua chewing gum(:
Then my kawan kamil panggil cakap bus ODW ,sokami larilah p kad bus ,atas bus wani lentok kad bahu dia ,y ?because pening deh jalan Balik Pulau tu macam ular sawa.pedulik apa abg senior blakang aku kata ,kalau aku pergi Balik Pulau mmg aku t letak kepala kad dinding or bahu sapasapa.ada kakak kata kami sweet*thanks*.kami go straight BJ tau dak ?kami pergi BJ pergi cari tudung kad wani (: jumpak tau ,amin(:
Kad bus stop I kasi dia baju suruh mak*orang yg mengandungkan and melahirkan syahmi* otter .lepas tuh bus mai terus balik ,hew hew .rindu ta lepaih tau dak ?tapi kena ingat aku still budak skola :)heheh (:sayang dia sesangat tau .luv u much more sayangs .

beg skolah kami sama ,jam kami sama ,beg balik kampung kami sama ,semua pink ,sapa tanya semua aku kata kembaq aku :D
Photobucket 



Older Post | Newer Post