S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


asrama ON Saturday, January 14, 2012 AT 10:51 PM

Budak asrama dah balik ,woot woot !as everyone know budak sengal ni masuk asrama kan ?sekarang dia dah Berjaya ,Berjaya apa ?berjaya survive dekat asrama selama seminggu without handfone ,without lappy and without dating !huh amacam rasa kalau sapaspa kad tempat wani ,rasa terseksa dak ?heheheh maybe lah kan ?but kena bnyak bersabar.
Duduk asrama ,as ustazah sait wani jadik (: ,pakai baju kurung setiap petang tuh ,kau ade?tapi skolah kami nih ,peraturan mak aih ketat gila ,bolehka kami bertahan sampai empat tahun nih ?can I ?harap boleh lah en ?doakan tau ?haih mmg seksa ,macam mana hampa boleh tahan duduk asrama huh ?aku nih gila punya tak than ,tido tak sedap.
Yang bestnya hari jumaat aku pakai seluar gila gedabak baq anx ,kalau semua tgok mesti gelak ,APTB kena skema sait ,nasib aku boleh ,hewhew ,aku ada kawan kad sana name najiha (kawan skolah BG) afina(kawan baru) olan(kawan skolah TK)depa nilah yang duk support aku tau dak ?heheh menipu lah aku nih ,dorm ?okie jerk ,kakak senior kad dorm kami puns okie.
Syahmi pulak suka time dia smile kad aku ,waktu balik skola ,smua kawankwan dia stop tunggu dia jerit kad aku balik elokelok ,auch suka lah (: (:paling suka aku dah suka basuh baju.
Photobucket



Older Post | Newer Post