S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


Aku di love bite oleh Charlie ON Saturday, January 21, 2012 AT 7:25 PM
Wah tajuk hebak gila ,kena love bite bercerita kad semua orang ,sapa Charlie ?tertanya-tanya kah anda ?syahmi mana ?my lover tu still ada dalam hati ,auch sayang gila tau kad sayang wani tuh.nantii nak buat enry pasai dia lah .hey berbalik kepada love bite ,yeah mmg dak tipu mmg kena lovebite dengan Charlie ,hoy ngokngek kau ,buad macam ni kad aku ,jaga kau !!jumpa kau nanti aku bunuh kau weyh.
Okie teruknya wani nih lovebite berbagai ,curang kad syahmi lagi kan ?hoy korang gila apa pikiaq macam tuh ,Charlie nih sejenis serangga ,yang di panggil Charlie , cali ,Rove Beetle ,Kumbang Rove, Semut Semai dan Semut Kayap.sempoii punya bnayak nama dia konker !okie benda nih berwarna oren hitam ,nih meh cek tempek muka dia .

Ha nampak besar dan cutie kan ?jangan ditipu dengan rupanya ,dia teramat lah kecik macam semut dan teramatlah berbisa !sememamngnya or sejujurjujurnya aku memang ta penah laaa tengok binatang nih ,kira first time tgok kad gambar ,tau nama pun dak .cerita dia macam ni pagi khamis kod if ta silap ,aku tgah tunggu turn nak mandi ,then tgok kad cermin ada kesan merah2 ,then tanya senior aku dia cakap charlie geget.
So tu lah ceritanya ,masa tu wani gila ngok tatau apa charlie tuh ,now da tau ,tadi pergi hospital amik ubat semua .alhamdulillah dah okie ,aku berjaya tahan tanak garu tau dak ?okie Charlie nih kalau kena memang sakit baq anx .dia akan tinggalkan benda apa tah and akan menanah ,dia boleh merebak ke seluruh badan and dia jugak tak boleh garu !dia jugak amat pedih !
Ramai dekat asrama kena kira wani one of her new lover lah !kawan wani kena kad mulut lagi kesian !depa kata kalau budak budak kena gigit memang akan demam ,so wani tergolong dalam golongan budak budak kah ?yup mmg demam and suara wani pun tadak ,jadilah taiko jambu sait !tadi search kad google depa kata benda ni mudah ditemui di kawasan berhampiran sawah padi or bendang dan kawasan semak,merupakan serangga yang memainkan peranan penting dalam kawalan biologi untuk mengawal serangga perosak padi.
So balik pulau ada sawah padi ke ?tah wani tatau pasal balik pulau ,yang tau benda nih ada kad kolej kediaman ,kolej vokasional balik pulau . sapa kena benda ni cepat cepat pergi jumpa doctor tau ?kalau biar dia akan merebak dan bisanya akan menjalar ke bahagian badan lain pula.jangan pandaipandai piee tempek minyak gamat or ,bedak sejuk kang naya kau .
Ha tu lah kisah Charlie kita tuuu.dia ta penah keluar kad discovery channel sebab payah nak jumpak dia .hurm nasib lah sapa kena ,wani dah kena mmg seksa ,makan apa semua tak lalu sampai demam and suara jadik taiko jambu .pedih mmg pedih and gatai mmg gatai but ta boleh garu uwaaa.thanks nana and syahmi jaga wani (:
Tadik aku pergi Hospital Pulau Pinang dengan ayah aku ,kad faramasi amik ubat macam biasa ,then bila dah balik baru aku perasan label ubat batuk aku warna pink .tapi tatau lah isi dia sedap ke tak.
Photobucket



Older Post | Newer Post