S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


FORMAT SURAT TINGGAL DI LUAR ASRAMA ON Thursday, June 8, 2017 AT 2:45 PM
Barbie Micheal,
alamat anda
___________________________________________________________________
Encik Batman Bin Batmens
,                                                                                         
Kolej Vokasional Balik Pulau,
11000,Balik Pulau,
Pulau Pinang.                                                                                                             31 FEB 2014.



Tuan,

TINGGAL DI LUAR BUAT SEMENTARA 

Perkara di atas dirujuk. Saya seperti nama di atas dengan sukacitanya ingin memaklumkan untuk tinggal di luar buat sementara. 

2. Bagi pengetahuan tuan saya ingin tinggal di luar buat sementara bermula 15 Julai 2013 hingga 19 Julai 2013. 

3. Bagi makluman tuan antara sebab saya ingin tinggal di luar ialah untuk menyiapkan segala tugasan yang diberikan oleh guru yang memerlukan penggunaan komputer. 

4. Sebab yang seterusnya adalah kebelakangan ini sering berlaku kes-kes kecurian dan saya berasa kurang selamat untuk membawa peralatan beharga seperti komputer riba ke asrama. Keprihatinan tuan terhadap perkara ini amat saya hargai. Sekian , terima kasih.

Sekian.
Yang benar,


 …………………………….............
 (BARBIE)

Labels:




Older Post | Newer Post