S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


9.3.2012 ON Monday, March 12, 2012 AT 3:28 PM

Yeyey dah dapat balik rumah setelah 2 minggu tak balik ,rindu sangat dekat lappy tersayang nih (:rindu jugak dekat bloggie tersayang ,rindyu nak menulis lagik ,tapi tulis pasal syahmi lah :D hari jumaat tu yang excited sangat nak balik sebab dapat bersama syahmi lah.
Time balik tuh aku kasi dia baju untuk dia otter.baju sekolah gedabak sangat ,dak suka (: mak dia kan tailor :D masa dalam bus aq duduk dengan syahmi nana duduk sorang ,dalam bus aku tertido pening sangat btw lama dah tak tido atas syahmi rindu ,teringat waktu form 2.
Sampai BJ kami berpisah ,nanan tunggu bus kami piee MCD beli makanan and makan kad luar MCD ta suka makan kad MCD t semua usyar kami .makan apa semua kami piee bus stop tengok nana still kad sana .so aku kasi dia kentang.tiba-tiba bus mai ,so aku dengan syahmi naik bus.dia antaq aku sampai USM  je.
Okie tu je lah kod eh ,eh ada lagi orang tue kasi aku makan aeskem and minum air coke even aku batuk :D
i love pink :)

Photobucket



Older Post | Newer Post