S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


Saya Harap Awak Akan Kembali ON Saturday, September 28, 2013 AT 10:14 PM

Assalammualaikum ,awak awak dah banyak berubah .Awak cepat marah suka membebel and banyak lagi ,awak pun dah pandai tipu saya .Saya sedih sangat awak tapi bila fikir balik maybe niyy salah saya kan ?Maybe awak bosan dnegan saya atau awak penat dengan saya yang mengada niyy kan?

Awak saya nak awak yang dulu saya tak suka awak mebelakangkan saya ,tipu saya and sebagainya ,saya nak awak yang dulu yang selalu buat saya senyum bila saya sedih.Awak truely sekarang saya cuma ada awak sorang ja untuk cerita masalah tapi perubahan awak buat saya takot dengan awak.Awak family saya pun awak tahu kan macam mana ?

Awak tolong jadi macam sebelum niyy saya mintak maaf sangat kalau saya ada buat salah dekat awak sampai awak berubah.Saya juga harap cinta awak dekat saya akan kekal dan semakin bertambah ya sayang.Saya sayang sangat awak dah bertahun kita bercinta ingatkan janji awak nak jadikan saya isteri awak ,saya harap tercapai.Ingat awak cakap nanti awak akan bagi saya happy bila kita dah sah berkahwin .Ingat tak ?

Awak ingat tak awak janji nak bawak saya keluar pada semua kesedihan saya.Saya harap cinta awak ikhlas ,dari dulu saya cuma bergantung dekat awak semua masalah semua saya cerita dekat awak ,tapi sekarang dah tak boleh sebab awak dah lain.Awak saya rindu awak yang dulu saya harap awak akan kembali.Saya suka tengok awak senyum dan gelak dengan kengkawan awak.Saya harap awak akan senyum macam tue jugak bila dengan saya tau.

Awak saya maybe takan dapat selamanya dengan awak kan ?Saya mohon selagi saya dengan awak tolong bahagiakan saya :) Saya sayang awak tau :') Saya akan selalu ingat awak tau :')



Older Post | Newer Post