S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


Saya Nak Join Bloglist Dear KHY ON Sunday, December 2, 2012 AT 7:57 PM


Assalamualaikum ,hai saya join bloglist nie ,heheh kena tag dengan budak nie qila padan muka kerja tag orang nah orang tag hang pulak ,amik kau syazwani :) so join lahh .Dear KHY bloggie lawalah suka yang doodle untuk social tu.Header pun cun :) Kalaulah aku boleh doodle .

Syarat-syarat Penyertaan :
  •  Terbuka kepada semua jenis jantina. Kepada yang menGhadapi masalah jantina pon boleh join. Pondan, gay, lesbian semua boleh.
  •  Ikut suka hati korang nak follow ke tidak. Aku tak paksa. Kalau nak follow pon aku oke je. Tak nak aku tak rugi pon. 
  • Buat satu entry bertajuk "Saya Nak Join Bloglist Dear KHY" dan tempek banner tu kat entry korang dan linkkan ke entry nie. 
  • Tag la kawan2 blogger. Tak nak pon tak apa. Aku tak paksa. 
  • Hantar link ke entry nie dan bukan di cbox.
  •  Tarikh tutup pada bila-bila masa saja aku nak nak tutup. 
  • Nanti aku akan buat senarai peserta dan korang bolehlah terjah ehh.

Tag semua yang baca entry ni lahh :)




Older Post | Newer Post