S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


FORMAT SURAT TIDAK HADIR KE KOLEJ ON Thursday, February 27, 2014 AT 10:43 PM
Barbie Micheal,
alamat anda
___________________________________________________________________
Encik Batman Bin Batmens
,                                                                                         
Kolej Vokasional Balik Pulau,
11000,Balik Pulau,
Pulau Pinang.                                                                                                             31 FEB 2014.

Tuan,Puan,

Tidak Hadir ke Sekolah

Dengan hormatnya perkara di atas dirujuk.

2. Saya Mak Barbie  ialah ibu kepada Barbie Dari kela BELLE . Saya ingin memaklumkan kepada puan bahawa anak saya tidak dapat hadir ke sekolah selama sehari. Tarikh anak saya tidak dapat hadir itu pada 31 Febuari 2014 iaitu pada hari Selasa.

3. Anak saya tidak dapat hadir ke sekolah pada hari tersebut kerana mengalami sakit kepala .Anak saya memang sering mengalami sakit kepala sejak kecil apabila keadaan terlalu panas .
4. Untuk pengetahuan puan,saya telah memberi anak saya ubat.

Akhir kata, perhatian dan kerjasama pihak puan diucapkan terima kasih.

Sekian.

Yang benar,


…………………………….............
(MAK BARBIE)

Labels:




Older Post | Newer Post