S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


C O M M E N T ON Thursday, December 27, 2012 AT 3:03 PM

Assalamualaikum entry ini untuk 



Ha kami sponser hadiah template aje ,but kami nak mereka komen di sini untuk duduk dalam list affies kami or bloglist kami ,saja rajin nak buad baik .Sapa yang join je kayy ,yang tak joinn nak jugak bitaulahh kami ni baik orangnya hahhaa.Bloglist ni untung tauuu saya nanti piyy blog mereka dan orang yang datang blog saya tak mustahil nak pergi bloggie depa jugak kan ?Nannti hampa semua cek guna untuk tag GA and something like that laa .Hantar maklumat sikit tau .
NAMA :BARBIE (Tak Lebih Pada sepuluh HURUF)
LINK : http://lobakmerahjambu-syazwani.blogspot.com/ 

Hantar macam yang atas tu ja,yang tu kami punya nak letak kami dalam bloglist hampa tak apa kami tak kisah :)Malah kami suka :D

UPDATE ::

Saya rasa ramai dah salah faham ,bloglist yang saya bagi ini untuk semua ta kira anda menang atau kalahh ,mohon anda jangan salah faham okie ?Dan yang bloglist setahun apa semua tu saya rasa bukan under saya ,saya cuma bagi hadiah template blogskin dan bloglist untuk semua perserta .




Older Post | Newer Post