S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


hari kantin smktk ON Sunday, July 31, 2011 AT 6:15 PM
Hey hari ni kan aq kuar nun my sygs !hana,yana,syahmi,ekin,manda n syahidah !pegy ary kantin !smpai sana aq suruh fina my jmput aq kad kantin !pegy sana en syhami asyik suruh aq maen mainan yang playland tuh jha !egad aq budak2 kah?ngee~then ea blnja aq mkan!tai aq nak nasi gorang ea kasi nasi n ayam goreng sah krusus ert tak pass !waktu aq balik pda pegy kdai nun syhami n ekin aq lintas lah jalan dgan slumber keta yang nak kuar smpang brhnti tgu aq !pak cik bawak gas cakap slumber jer lintas masa tu aq lintas smbil sibuk makan cucur udang !#tapi tada cucur !he3 !malu lah!then kamy beli kek kasi fina smpna bday ea ary tuh !then fina balik awal !ekin tman aq g buad rmbut nun syahmi!lam kdai macam2 kamy mapu !he3 !then yana n kawan laen my kad kamy lpas aq bis buad rambut !aq n yana n syahmi ge duk tpi laut dulu sblum balik time 2 kamy3 ja laen da baliks !syok lah blajar math !ahakz !tba perut lapar kamy g lah mkan kad kedai 2 langkah dari tmpat lepak smpai kul 6.30 baru nak balik !sbelum balik en?aq amik prada dari beg syahmi !kamy maen 2 yana tanak join !syok sanad2 maen tadi !lari2 bagai ha3 !macam dunia aq mia !muahahahha!n syahmi duk prasan smbil cakap well owg "ngelik2" semua nak tangkap gambaq !ceh prasan mia maamt !dah la ge dpan cermin kdai rmbut n cakap cumil gak owg pakai baju nih !hey tgok lah baju 2 spe yang plih !patutnya cakap cumilkan org yang tulong plih tuh !syahmi jugak belikan aq cekak rambut tau wana itam shantek sanad2 tq sygs !sebab bagi hairband n buad saya happy ILYSM !he3 tuh saja stowey aq da ngantok !okie meh aq share gamba sket !






































Photobucket



Older Post | Newer Post