S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


Lelaki buad blog hanya tentang Girlfriend ? ON Monday, August 15, 2011 AT 6:01 PM
kadang2 wany fikir jugak !ta da pun laky yang buad belog fasal gf ea en ?
hurm so wany agak bangga sebab ade bf yang sanggup buad belog fasal wany !
thanks auw !ha3 !tu lah sometimes bila gado pkir jugak sygs pulak nak break !
tapi ea penah cakap yang ea ta da hati langsung kad perempuan laen !
tapi x tau lah betul kew tak !
tapi sama jugak nun wany langsung ta da hati dekat sapa2 !
except ea !ha3 !btw kamy kpel bukan just asyik berkapel !
kamy jaga solat n slalu gak bincang fasal pelajaran !
macam saling membimbing lah !tapi ea yang bnyak bimbing wany !
yang keras kepala ni !apa2 puns thanx auw syahmi !
nak tau fasal ea ge sini !
Photobucket





Older Post | Newer Post