S Y A Z W A N I T Y P I N G
Follow here


25.8.2011 ON Friday, August 26, 2011 AT 8:15 PM

sorry eh agk bz actually hari khamis  ?nape bz ?nak ceta lah ni pada malam khamis bersamaan 25 ramadhan !aq pegy buka puasa dgn kengkawan kelas plus my sygs !ynag syoknya dia my pakai suar skolah jerk !y dea cakap owg x pena buad biar dia buad !tak pa lah x kesah for me dress x penting lorh !myb ade yg x suka saya bawak ea but as aq dah tnya owg yang plan tuh dia cakap okie so bawaklah !bukan apa x bawak bule but balik nanty sowg2 lah !dah la kamy ni kecut !saya smpai kad pizza sungai 2 pukul 6.30 ptang then ea plaks my !even kamy bawak dia kamy x abaikan kawan2 !then time dalam pizza my cekgu tnya kad ea tentang skola !haha kantoi cekgu tau dia bukan skola Bukit Gambir !then time makan dea suruh saya makan kurma !he3 but tak makan puns !lepas tuh kamy makan soup dgn garlic bread !kamy suruh dea makan !mula2 jual mahal !then ea makan jugak !tu lah !hek eleh !then abis makan pose2 sket !but gambar kamy 2 kad aq tada lorh :) lepas tuh kamy g farmasi auw !ada lah beli sumthing !then lepak MD jap !aq beli eskem !dia makan banyak !hey ganti balik tau !lepas tu pegy beli kad raya pulaks :)  ha3 !then plan nak naek bus but last2 kamy jalan jha sebab dah nak dekat dgn stesyen bas rumah saia !so jaln 2  dua orang jha tengah malam !best tau dia teman !tak penah rapat cam ni dgn dia !jarang tau rapat !smbil jaln 2 macam2 kamy fikir n gurau !ahakz jangan jelez !tapi mmg best lah malam 2 rasa macam dia caring sngat dekat saya \he3/ !then my abg my amik untuk antar balik umah !ea pun balik umah gak !tba2 jha ujan saya mmg rsau kad ea !my abg pun bawak moto smpai saya nak jadi superman !yalah tanak kasi adeq kesayangan kna hujan !then balik baca mcj ea cakap elok2 ea dah naik bus n saya balik ujan turun :) !huh amin !naisb if x msti ea demam !

Photobucket



Older Post | Newer Post